Ads 468x60px

wtorek, 24 lipca 2012

` ej komar mnie ujebał `

No siema, dzisiaj praktycznie od rana jestem na chodzie poza domem -,-
A tak ogólnie to dzisiaj była taka sesja z Dawidem i Olką że aż wcale :D zrobiłyśmy kilka zdjęc i poszliśmy bo nas komary podrywały  ; pp Siedzieliśmy na Stradomce prawie cały czas, także nie ma co pisac. Dodam te najlepsze zdjęcia i zwijam ; *





Olciaa < 3





  szczała :)

poniedziałek, 23 lipca 2012

Ja chcę Cię ! :*:*:*

Szemka, wybaczta że wczoraj nic nie napisałam, ale nie miałam czasu.
Rano pojechałam z Olką i Mileną do Auchana po buty, zakupiłam je oczywiście xd takie zajebiaszcze. :D
Wg ! W Auchanie na wycieczce były 4 autokary arabow. WTF ?! ;|
No mniejsza, a później byłam umówiona z Krystianem, który mnie ekhem, no w krzakach :d
dżołk oczywiście, nie no. Było zajebiście fajnie ;-)
 A dzisiaj, dzisiaj. hmm. Rano byłam z Olką w Galerii ale nic sobie nie kupiłam, później u Martyny. Potem poszłam do domu. Ale za chwilę i tak poszłam do Olki, Martyna tam była i grałyśmy w siatkówkę :)
A teraz piszę na szybko, bo zaraz jadę z Olką na Stradom do Krystiana < 333 ahahahahahah lofff kurfa ;D
Jutro dodam kilka fotek z dzisiaj ; ]
A tymczasem kilka avek i opisów  :>






Związek składa się z dwóch osób, niby wszyscy to wiedzą, ale niektórzy wciąż mylą dwójkę z trójką. 


I dziś napawając się dymem nikotynowym, zmieniłam w telefonie Twoją nazwę. Już nie jesteś 'kochaniem', a 'błędem mojego życia' .:)

` z drugiej strony patrząc taką masz kobietę, pamiętaj jakim jesteś sam facetem  ` / PIH ♥

Twoje uczucie daje mi większego powera niż baterie tym pieprzonym króliczkom w reklamie.♥

dalej, mała. tipsy w górę. no na co czekasz? skurw się dla niego. 

Zdupiam, hejo ;*


sobota, 21 lipca 2012

Otrzep się z kurzu, mała.

Hejoł, byłam dzisiaj z Olką, Mileną, Martyną, Krystianem, Bartkiem i Adrianem na dworze i było za-je-bi-ście ! Oczywiście musiałam się pofatygować po Krystiana bo gdzie on by sam przyszedł. :D Prawie cały czas siedzieliśmy w KFC gdzie spotkałam moich kolegów, ale mniejsza.
Tak w ogóle  !
dziękuje wam że mam już ponad 100 wejśc a nie minął nawet tydzień od założenia bloga :) Nie jest tak źle jak myślałam, chyba nie zanudzam aż tak bardzo bicz < 3 nioh nioh nioh w każdym razie dzie dzięki ;33






tamten uśmiech, plany wedle, których nie powinien teraz znikać. resztki tuszu w okolicach oczu. bezproduktywne próby oderwania się od myśli o Nim - nie zapomnienia, a zatracenia się choć na chwilę w innym świecie. ciche błaganie o spokój w kolejnej spazmie płaczu. "kocham Cię ciągle", które nie pozwala nawet drgnąć naprzód.


Zapomnieliśmy łez, nauczyliśmy się przekleństw.


Nie mów głośno o swoich obawach, lękach, zmorach. Jeśli je wypowiesz, staną się rzeczywistością.


Spierdolić to, co nawet się nie zaczęło - norma. ..




Elo ;]

piątek, 20 lipca 2012

ja fakam .

Wyobraźcie sb że byłam dzisiaj na północy z Mileną i niezłą miałam banie, hahahahahahhahahaha wyglebałam się z ławki xd
Mniejsza, było zajebiście, chuj z tym że po %, ale mimo tego świetnie się bawiłyśmy biczys :>


Macie kilka avek i opisów.

Miasto z gruntu zdradliwe, mordy bez zasad .-,- 


Nie dziw się że masz ksywe 'wspólna'. Kochanie ja wiem że z Ciebie zwykła kurwa jest.


Koniec, finisz. Po co płacz i skrucha? Płomień chwili, Wolność złap i nie daj się oszukać .


Najgorsze jest uczucie, braku stabilizacji uczuc .

Eloo ; *

czwartek, 19 lipca 2012

Weźmiesz mnie ze sobą ?!

Elocha.
Jest tak zjebana pogoda że nie idzie wytrzymac, NATURO PRZEBRZYDŁA wyjdź i ewentualnie wróc jak się POPRAWISZ dzifkoo *.* mom, please :(




minęło kilka lat, pełno ludzi, więcej szmat. 

Bo między tym co jest królewskie, a kurewskie jest różnica, skarbie.


Nie wypuszczone bąki przechodzą do mózgu, skąd biorą się później posrane pomysły.  hahahaha. :D

Nie wiem dlaczego, ale kręcą mnie tacy kolesie, przed którymi ostrzegała mnie mama. 


 Szczałka ;*

wtorek, 17 lipca 2012

Cookies < 3



Sie Siema, jakoż iż właścicielki a właściwie jedna prowadząca bloga http://psycholki.blogspot.com/ mnie zirytowała moimi zdjęciami tam które były największym błędem mojego lajfa to zemszczę się i dodam także ich zdjęcie ! hyhy, wg. bylam dzisiaj w Galerii znowu i zakupiłam sobie sweterek, krótkie spodenki i bluzkę ;-)
po lewej Olka, która mnie wnerwiła, a po prawej Milena < 3

Krystian lachociąg *.*

Jankees ; **

Martyna dałn ♥

Mateusz dzfkoooo ; 3


A teraz jakże piękne zdjęcia mych ciuchów.


Spodenki - New York

Bluzka - H&M
Sweter - Bershka
życie nauczyło ją, że nie istnieją proste odpowiedzi i szczęśliwe zakończenia


papieros i kawa, energii łyk z puszki, łyk wódki na smutki, dzień dobry dzień zgodny dzień pełen kłótni, dla mnie za krótki dwa cztery wolniej, nie moge pozwolić żeby o czymś zapomnieć.

Dystans do wielu spraw, pozwala mi życ na poziomie .

1oo % miłości ?! HA, chyba tylko w Pet Party .

No to do napisania :)

poniedziałek, 16 lipca 2012

ERROR ! < 3

Śema . < 3
 Jakoż iż wróciłam ledwo z Galerii, zaszpanuję mymi zdobyczami, nie są za specjalne aczkolwiek podobają mi się ; ]

T-Shirt - Terranova :-)

Bransoletka - Glitter :))

Noo, także mi się podobają, a miałam taki fajny dzień że aż wam dam moją  mordę :D

 Ale nie, spokojnie, to ostatni raz .xdd < 333


Na pozór silna dziewczyna, a w środku ledwo się trzyma. 


Czasami nadchodzą wieczory, gdy wszyscy inni są szczęśliwi, a Ty słuchając smutnej piosenki szukasz sensu życia.


Są może cukierki o smaku pocałunków, zapachu słońca i w kolorze malin?


Bądź moim Steevem, ja będę twoją Nensi , założę różową sukienkę i pobawimy się w dirty dancing .


 No to zwijam, hejoooł ; *

niedziela, 15 lipca 2012

youuuuuu x3

E e e e elooo . Ech ach och, zjebana pogoda tak trochę . -.-
Mam dla was suprajsa, dostaniecie moją mordę na zdjęciu, bicz plis . ( śmiech na sali )
Nioh wybieram się jutro do Galerii jak niczego nie kupię zemszczę się na was :)

Jest trochę brzydal ;*

Idę do szczęścia lecz nie mam mapy. Życiowe błędy to fałszywe drogowskazy. 


Fałszywą mimiką twarzy, nie zakryjemy prawdziwych uczuć, spływających nam po policzkach.


Weź powietrze w płuca, odstaw zawiść, nienawiść zostaw na istotne sprawy .


Zostawmy wszystko i chodźmy na spacer, bo dzisiaj ten świat wygląda inaczej. .




Noo to szczałka ; **

sobota, 14 lipca 2012

Lonely day

Witajcie ponownie, bicz plis, jakoż iż był dzisiaj zajebisty dzień, too nie będę was zanudzac tylko wstawię opisy, KURFA ktoś mi się pod oknem drze coś w stylu ' AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA świerszcz ' bicz plis, chcę pisac :D Nie Waszne. < 3


Sezon na nałogowe odsypianie nocy w dzień z powodu pisania smsów oficjalnie uważam za otwarty .


Spójrz mi w oczy i powiedz że nigdy nic nie było. Że nigdy nie wzdrygnęło Ci serce na myśl o mnie. No dalej, skłam. Przecież masz już w tym wprawę .


Lubie czasem nienaturalnie i przesadnie użalać się nad swoim życiem by w końcu dojść do wniosku, że z pozoru wcale nie jest takie złe. 


To takie chore i głupie, że paląc razem szlugi rozmawiamy o tym ,że miłości nie ma. My- tak bardzo w sobie zakochani. ..


No to z Bogiem lejdiis < 333

piątek, 13 lipca 2012

The black pearl < 3

To nakurwiamy pierwszy ' poważny ' post erotomani ♥

 pierw no nie ? to się ze dwa obrazki . xd 

Teraz kilka opisów, tak dla lansu .


staram się nad tym panować . gdy słyszę dźwięk nadchodzącego esemesa , siedzę spokojnie z jakieś 45 minut i czekam , aż serce przestaje walić jak głupie . potem spokojnie podchodzę i odczytuje . a gdy wiadomość jest od ciebie , całe ćwiczenie na uspokojenie cholera bierze. 


i chciałabym powrócić do tych czasów , kiedy jedynym makijażem była pomadka mamy , uśmiech był zawsze szczery i istniała wiara w to , że miłość istnieje .


Urodziłam się ze zbyt małą ilością środkowych palców. 


w realnym życiu zawsze wygra ta pierdolona pusta dziwka. .


A tak wg. to życie jest jak striptiz transwestyty, wszystko ładnie, pięknie aż tu nagle chuj .; ]
Dziękuję za uwagę biczys, zmęczyłam się. DOBRANOC bejbe ♥

Happy tears .

Siemka, jestem Kameluk, imienia nie zdradzę, aczkolwiek możecie je hm, nie polubic go. :D
bicz plis. W sumie nie wiem po co założyłam tego bloga, myślę że ludzie chcą miec coś z czego można pocieszyc japę < 3 Ogólnie rzecz biorąc, będę tu wstawiała, opisy, avki, jakies nuty i Imaginy związane z One Direction, nie każdy ich lubi, ale też nie każdy musi to czytac .;-)
Gustuję w reggae, ale 1D jest spoko, zaraziłam się nimi od mej debilnej, idiotycznej i wkurzającej przyjaciółki Martyny. Ona także posiada bloga : http://idealrazypiec.blogspot.com/ .
 Tak wg. mam już jedną osobę do śmiania się z tego bloga. BIJACZ :D
 Tak Mateuszu wiem ze to czytasz, mówię o Tobie bejbe ♥
 

Sample text

Sample Text

Sample Text